Tuesday, November 23, 2004

<< 领悟>>


总是以为付出等于回报
希望幸福从你那儿得到
但是成熟后 才发觉到
幸福要靠自己制造


其实我原本只是需要
一份深情或是拥抱
可是后来 我才知道
就连这点 你办不到


渐渐地 我习惯独立
不容易 我不会轻易放弃


这段日子 我一个人熬
不再让自己戴上手铐
勉强不会幸福 不必警告
所以我不哭泣吵闹
而是默默走掉


虽然我当你是宝
而你却当我是草

©满满™ 13/5/2003

i submitted this for a song-writing competition in 2003. it was tough man! cos it was during MYE period & i had not have any experience in recording demo... nonetheless, i put in lots efforts... & i muz thank my chinese tcher -ms han- for encouraging me & giving me suggestions & help along the way.

the reply i got back? "thank you, please try again next year" (: well, at least i tried. no regrets. (:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home